dinsdag 16 november 2021

Thema avond: Duurzaam bouwen aan de groei van Ede

D66 Ede organiseert thema avonden om in gesprek te gaan met deskundigen én met bewoners uit Ede. We hebben in 2021 al drie sessies georganiseerd over onderwijs, cultuur en diversiteit. Dit najaar staat op de agenda:

Duurzaam bouwen aan de groei van Ede: We staan voor een grote woonopgave.  Hoe zorgen we voor voldoende passende woningen? Hoe zorgen we voor voldoende woningen voor alle groepen die graag in Ede willen wonen zoals senioren, starters, migranten en  mensen die een sociale huurwoning nodig hebben. Tijdens deze themasessie gaan we nadenken over innovatieve woonconcepten, circulair bouwen en of we kunnen ‘inbreiden’ in de bestaande bouw. Na een introductie van de sprekers, waaronder Marco de Wilde (Woonstede), volgen er stellingen waarbij alle aanwezigen mee kunnen denken en mee kunnen praten.

Datum: 29 november 2021
Tijd: 19:30-21:00
Locatie: digitaal

Agenda:
1. Waar in Ede is nog ruimte?
2. Innovatieve woonconcepten
3. Circulair bouwen

Voor meer informatie kunt u terecht bij Louke Koopmans (06-15311433) en Ernst Steinmeier  (06-15156712)

Meld u zich hier aan:

Aanmelden 29 november

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.