Raadsfractie

D66 is met één zetel vertegenwoordigd in de Edese gemeenteraad. Het raadslid namens D66 is Stephan Neijenhuis. Verder zijn Freek Jan Koekoek en Marcella van Soolingen fractievolgers namens D66. Zij worden ondersteund door fractiesecretaris Joris Sibbel. Zie ook de informatie over de fractieleden van D66 op de site van de Gemeenteraad Ede.

Afdelingsbestuur

Het afdelingsbestuur D66 Gelderse Vallei komt verschillende keren per jaar bijeen en bereidt onder andere de afdelingsvergaderingen voor. Ook ondersteunt het bestuur de raadsfractie. Afdelingsreglement D66 Gelderse Vallei Politiek secretaris namens de Edese laden van D66 in het afdelingsbestuur is Henk Kohsiek.

Campagneteam

De campagne wordt mede mogelijk gemaakt door de leden van het D66 campagneteam. Hier kun je als lezer een kijkje nemen in onze campagnekeuken. Het D66 campagneteam bestaat uit de volgende mensen: Meedoen bij de volgende verkiezingen?  Enthousiastelingen kunnen contact opnemen met Sina Salim. e-mail: sina.salim@gmail.com